Vad hände?

 
Alltså, jag är så dålig - haha!
 
På min promenad till jobbet imorse tog jag den här bilden för jag tyckte att det var så himla ljust och fint imorse när jag gick jämfört med förra veckan när det var kolsvart när jag gick till jobbet samma tid. Tyckte det var så mysigt så!
 
Sen strax innan lunchen på jobbet fick jag veta att en av klockorna på jobbet gick fel eftersom tiden ställdes om i helgen...
Eeeeh, va?
 
Alltså jag missade helt att det blev vintertid igår?!?!?! Hur kan man missa det???
Så det var ju inte så jäkla konstigt att det var så ljust och fint imorse jämfört med förra veckan, haha!
 
Nu är jag hemma från jobbet i alla fall. Var en ganska lugn dag idag så det blev en mjukstart på veckan, skönt!
 
Jag ligger i soffan och smaskar på lite godis och tänkte titta på The Fall. Jag och Marcus skulle se andra avsnittet igårkväll men jag somnade ju såklart efter en kvart eller något sånt så jag tänkte se färdigt det avsnittet nu så vi kan fortsätta se tillsammans sen ikväll! ;D
 
Hoppas att ni mår bra!
Någon mer som missade att vi gick över till vintertid igår? ;D
 
2016 | |
Upp