Minnen

Idag har jag legat i sängen nästan hela dagen och jobbat med ett projekt jag velat göra ett tag.
Och det är att framkalla bilder som jag kan sätta i fotoalbum!
 
När bilderna bara ligger på datorn så minns man ju knappt vad man har för bilder så jag har i några månader nu känt att jag vill skaffa ett gäng gamla hederliga fotoalbum och sedan se till att framkalla att bilder jag vill spara på och kunna titta tillbaka på även om många, många år. Datorer är ju super men inte särskilt pålitliga, skulle datorn krascha skulle man ju förlora hur mycket som helst om man inte har bilderna någon annanstans.
 
Jag vill göra ett fotoalbum med riktigt gamla bilder och det är det jag har pysslat med idag.
Jag har gått igenom alla bilder jag har och plockat ut 300 stycken som är från bebistiden och upp till slutet av högstadiet. Dessa ska få fylla ett fotoalbum och det har varit så himla roligt att titta igenom alla bilderna alltså!
 
Så många minnen! ♡
 
Jag hoppas jag får hem bilderna och fotoalbumet jag har beställt innan nästa helg så kan jag fylla upp den då.
Åh, vad kul! :D
 
2016 | |
Upp