Lördag

Godmorgon, godmorgon!
 
Fyyyy vad jag var trött igår! Hade typ ont i ögonen och var seg i hela kroppen igår på jobbet för att jag var så himla trött efter torsdagen.
 
Totaldäckade efter jobbet igår men vaknade som tur till liv igen efter att Marcus hade kommit hem så jag fick lite gjort igårkväll ändå. Bland annat så hjälptes jag och Marcus åt att slå in alla paket till mammas julkalender och så smyglyssnade vi lite på julmusik också såklart. Mysigt värre!
 
Imorgon är det ju äntligen första advent och då kommer jag gå all in och med allt som har med julen att göra, haha! Det ska pyntas, det ska lyssnas på julmusik och det ska bakas! Jag försöker alltid hålla mig fram till första advent och sedan bara njuter jag fram till julafton....
 
Men vi smygstartade som sagt med lite julmusik igårkväll och så var det även lite adventsmys på jobbet också.
 
Idag ska vi åka till mamma och äta middag. Det blir jag, Marcus, Jimmy och så Marcus föräldrar också. Och ikväll ska vi gå på bio och se Fantastic Beasts and Where To Find Them.... SÅÅÅÅ TAGGAD!
 
Så det är mina planer för denna helg. 
Nu ska jag äta lite frukost och sedan ska jag nog måla naglarna. Om jag inte somnar om igen... Jag gick inte och la mig förrän runt 12-1 igår men som vanligt är jag ju knäpp och vaknar tidigt ändå. Så vi får se om jag kanske somnar om en stund sen.
 
2016 | |
Upp