Let it snow, let it snow, let it snow!

Äntligen kom det lite snö här i Norrköping! Njöt som attan på vägen hem, så mysigt!
 
Imorgon är det fredag, alltså är det snart helg. Den här veckan har verkligen gått så jäkla fort, förstår inte varför!? Det känns fortfarande typ som måndag för mig, haha! Har inte hängt med alls...
 
Men det är ju skönt! Imorgon har vi planeringsdag på jobbet vilket betyder liiiite sovmorgon imorgon bitti. Skönt! Så fort jag har slutat ska jag åka hem och packa lite och sedan ska jag åka till Motala och hälsa på fina familjen Strand! Längtar!
 
Lovade Josse för ett tag sen att jag skulle fixa ett litet sminkkit till henne så det har pysslat med nu ikväll så jag kan ta med det till henne imorgon. Lite smått och gott från mina överfyllda lådor ;D
 
Jag såg förövrigt klart Gilmore Girls - A Year In Life idag och alltså sämsta slutet någonsin??? Man kan ju inte avsluta en egentligen redan avslutad serie med en cliffhanger? Så dumt...
2016 | |
Upp