God jul!

1. Brorsan och jag. 2. Jimmy hade somnat till vid Kalle och jag skulle fota, då vakna han xD 3 & 4. Vi är SÅ BRA på att ta familjeporträtt! ;) 5. Kalle Anka sågs på projektorduk för första gången någonsin. 6. Sötaste julkissen! 7. Tomtebesök!
 
Hej på er, och god jul!
 
Jäklar vad jag har varit dålig på att blogga här inne? December har gått i raketfart och jag har inte hängt med alls. Jag har jobbat mycket och samtidigt fixat en del inför jul och med annat, helgerna har varit upptagna och ja, det har varit hektiskt helt enkelt. 
 
Här ovan får ni se lite bilder från helgen i alla fall. Julen firades i Småland hos Ingela, Andreas och Leya. Det var som vanligt supermysigt!
 
Det var en typisk jul med massa ätande, Kalle Anka, tomtebesök, julklappar, bockbränning och paketlek. Då Leya fick "årets julklapp" VR-glasögon så testades självklart även det en del. Vi körde med en app där man åkte berg- och dalbana och det var inte ultimat för min del för jag blev otroligt yr och illamående efteråt, haha! Tog ett tag innan det gick över...
 
Jag kom hem igårkväll och idag har jag en helt ledig dag vilket känns underbart! Jag ska fota lite till bloggen, försöka få Marcus att städa lite (tillsammans med mig, haha! Går snabbast när vi hjälps åt ;p), läsa och kolla på YouTube-videos. Jag har seriöst inte tittat på YouTube-videos på typ 2 veckor så har MASSOR att ta igen!
 
Ska försöka blogga upp lite inlägg här inne idag så det blir lite uppdatering! :) 
Hoppas allt är bra med er!
2016 | |
Upp