Beställt till köksbordet...

Det känns lite skrattretande när jag i mitt tidgare inlägg sitter och skriver att jag ska fortsätta spara pengar även under 2017 och så en timme senare lägger jag veckans andra beställning från H&M Home.... 

Men jag är som sagt så trött på vår lägenhet just nu. Inte lägenheten i sig men inredningen. Har som sagt beställt lite nytt till vardagsrummet och nu klickade jag hem några smådetaljer att ha på vårt nya köksbord också. Köksbordet är ju vitt, stolarna är svarta och precis som i vardagsrummet har jag haft mer gröna detaljer innan men jag känner inte att det passar lika bra nu när vi får svarta stolar.
 
Jag vann två ljuslyktor i paketleken vid jul som var svarta med koppar på insidan och jag tänkte att dessa skulle få stå på nya köksbordet så jag köpte en liten frukt/bröd-korg och en servetthållare i koppar som jag tänkte kunde matcha snyggt. Och så ett paket servetter till såklart.

Vill även köpa nya gardiner och en bordslöpare men kan inte riktigt bestämma mig vilken färg jag vill ha. Svart eller grått? Eller något helt annat? Jag tänker att jag börjar med vardagsrummet och att få matbordet på plats och sedan bestämmer jag mig, haha! Får kanske bli en sväng ner till stan på måndag när jag är ledig ;)
2016 | |
Upp